Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Hei Jeg har en video på Youtube som har en melodi jeg ikke kommer på hva heter. MERK DEG; Jeg vet hva selve sangen heter, men det er noe av melodien de har "lånt" fra en ganske kjent techno-sang, og det er den jeg leter etter. (den sangen de har lånt den av) http://www.youtube.com/watch?v=4vjts6l-ArI Melodien er den som kommer akkurat på 0:59 og varer 1 sekund. Håper noen kan hjelpe! Den er som sagt ganske kjent. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Noe slik? :grin: [video:youtube]DgvePeDIt3Y Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Forøvrig høres dette ut som en remix mellom ATB og Bob Marley - Sun is shining. Edit: fant jeg fant! [video:youtube]sahpD4nRa_k Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 Ivar, I love you!!! Hadde planer om å spørre deg på Face, men du var aldri online på chatten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.