Geir Teigo Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Jeg husker når BF1942 kom til PC. Det var for meg en revolusjon. Onlineaction så spillbar og med så stor frihet som jeg ikke hadde opplevd før. Jeg ble så hekta at jeg måtte ta en "3-dagers" for å få rast fra meg. Skulket altså jobben i glavoldens navn. I det siste har jeg latt meg overbevise av trailerene til BF 1943 og i går ble det lansert på PSNetwork, og det til kr. 99.-. Dette er distrubisjon jeg liker. Kjøp fra godstolen og spill på direkten. Var jo spesiellt interessert i flykanmpene. For oss simmere er ikke flyegenskaper og kontroller de beste, men fikk litt dreis på det etterhvert. Veldig arcade, men morsomt nok. Deltok i en del Quickmatcher men havnet stort sett nederst på listen og av statsene kunne man se at det alltid var et par "proffer" der inne. Øvelse gjør vel mester her og. Spillet fungerer veldig bra til konsoll eg de kontroller vi har til rådighet der, og vi kjenner de liksom fra før. Ingen særlige nyskapninger, men det ser vanvittig bra ut, har topp spillbarhet, vangfrihet og onlinefunksjon. Og dette for skarve hundrelappen. Ser jeg noen av dere der? [video:youtube]DTu5AgY03c0 Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 BF1943 skal nok prøves når den kommer til PC en vakker dag i høst, ja. Gleder meg til denne Siter
AMO Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Litt få maps på dette spillet, men hittil har det vært en nytelse! Hvordan kommer man seg ned i anleggsstilling her? Jeg får kun til å stå oppreist og gå i huket gange, men ikke ligge! Det irriterer meg ganske mye Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.