per berge Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Det du sier her Paulsen har jeg selv hevdet i mang en debat om temaet fildeling. Att bransjen har mest seg selv å takke. Gamle støvete nittiåringer i diverse styrerom som egentlig var gått ut på dato før de kjøpte opp underholdningsbransjen. Det eneste de kjente til var advokater og hadde ingen innteresse for å sette seg inn i hva de solgte og hvordan bransjen fungerte. I tilleg vil nå jeg hevde att folk flest har en god porsjon moral og betaler villig vekk for det de ønsker å ha. Nå er jeg i såpass "mosegrodd" alder att jeg gjerne vil ha ei skive i hånda, tidligere sverga jeg på ei svær vinylplate men har nå lært meg til å akseptere CD om ikke med samme respekt. MP3 filer der jeg kjøper ei og ei låt blir mer som å gå på Rimi. Men jeg har vel ikke kjøpt mer musik enn jeg gjør i dag. Att pris må stå i forhold til hva folk får som du sier er helt elementært. Når den samme CD koster i UK 80 kroner ser jeg ingen grunn til att den skal koste 180 her i Norge. Litt mere pga av litt høyere lønninger men nå er ikke betjeninga på platesjappa noen lønnstopper akurat Det du sier ang, PMDG gjorde att jeg selv utsatte kjøpet i lang tid. Mener Ariane har sånn testfly du kan laste ned og prøve ut eller eller husker jeg feil? Telenor har sin egen nedlastingstjeneste for musik Wimp som etter deres eget utsagn har vært en sukses. Ja skulle bare mangle for hvor mye koster det å administrere en nettbutik egentlig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.