Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Nå sitter jeg her med billetter fra Oslo til Brisbane, (Oslo-London-Sydney-Brisbane), også lurer jeg på en ting. Når jeg skal fly London-Sydney, med Qantas B744, skal det være én teknisk mellomlanding, i følge widerøes reiseoversikt. Hvor legges denne mellomlandingen? Er det for fylling av drivstoff, eller hva er det for noe? :)

Skrevet

Mest sansynlig er det Singapore (Changi, WSSS) dere stopper innom. Det skal fylles drivstoff, og flyet skal få en kjapp innvendig rengjøring, så alle passasjerene får en tur inn i terminalen....

Skrevet
  • Forfatter

Okei, takk for svar =) Jeg gleder meg virkelig, har aldri fløyet widebodies før, og nå skal jeg fly ganske mange. 747-400 (Qantas), 777-200ER (British Airways), A330-300 (Qantas), 767-300ER (Qantas og Air NZ), A380 (Emirates). Noen som har erfaringer fra noen av de ovennevnte? ;)

EDIT: Jeg ser nå på kvitteringen, og her står det at vi skal mellomlande i Bangkok på vei ned, ikke Singapore Changi. Så da blir det vel det da ;)

Skrevet

Aj aj, mange spennende godbiter der ja - riktig

god tur - når den tid kommer. Og siden du ikke har

flydd noe widebodies før, så har du jommen klart

å samle sammen mye - når du først skulle reise.

Både B744, B772, A333, B763, og ikke minst A380 -

den siste skulle jeg gjerne vært med på ja! :cool:

Skrevet
  • Forfatter

Ja, kan vel si jeg har vært ganske heldig med hvilke fly jeg skal fly med. Også skal jeg fly A319 fra Oslo til London, som også blir bra, i og med at jeg begynner å bli ganske lei av å fly 737, og aldri har satt mine bein i en airbus før. Nå var det på tide! :) Men du verden så lang tid det tar, den reisen! Takke meg til AVOD, iPod og bøker.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …