Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Geir! Selv om du nå skiller deg fra din kjære fora venn Timmy, så betyr ikke det at Flightsim er over for det. Du har mange fora venner blant deg som støtter både deg og Timmy i den vonde tiden dere nå befinner dere i. Timmy fant sin kjærlighet for sin kommende kone, men det betyr ikke at Timmy ikke har deg i sine tanker for det.

Når Timmy nå reiser til Miami i en 747, så vil jeg tro at Timmy tenker på deg Geir og de opplevelser dere to evt. måtta ha i en 747 på sene kveldstider og muligens nattestimer frem til soloppganger.

Du må ikke gi opp håpet Geir. Kjenner jeg Timmy rett, så vil savnet til Flightsim.no bli såpass stort at han vil bedrive utroskap mot sin kommende kone bare for å tilbringe litt tid med deg Geir her på forumet. Vi alle vet hvor avhengig man blir av slike sosiale sammenkomster, så ikke gi opp håpet riktig ennå Geir. Jeg tror Timmy plutselig dukker opp i ditt liv igjen på dette fora hvor dere begge vil oppleve mange solnedganger og ikke minst soloppganger sammen, selv om Timmy nå har en ring på sin finger som ikke er din! :D :crazy:

Skrevet

Uansett, tror du skjønner fra Ivar mener.

En ting, at noen gifter seg. Det er jo forsåvidt vel og bra. At noen skiller seg, jo, det er jo en ting å fortelle, men å deretter skrive en tale og forbinde disse to postene sammen er kanskje ikke så veldig interessant for allmennheten, selv om det kan oppfattes som morsomt gjort. Kan jo være at Geir skiller seg og dermed ikke er fullt så fornøyd med det, og at det derfor ikke er noe man skal spøke med? Aner ikke jeg :)

Men uansett, bra påfunn!

Skrevet

Bør ikke være vanskelig det Åge i et slik fora. Vet om andre forum hvor man har avstemninger om alt mulig rart. Og etter det jeg ser her, så er forumet her bygd opp av den samme sorten ;):)

Kanskje et tips om avstemning om det beste fly bildet osv?

----------

Og til moderatore og admin: Dette er en av de mest usakelige trådene som ikke har med flightsim å gjøre, så det er bare å trykke på "delete" knappen ;)

Skrevet

:D

Har ikke vært min mening å såre noen her. Litt humor, om enn bisarr, bør kunne forekomme. Det er nå engang slik jeg er.

Min post var helt usaklig, har ikke problemer med å ta den ;)

Takk for talen!! Vi skåler for den!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...