Toril Madsen Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Geir? Du tuller håper jeg? Hvis ikke så er vel kondulasjoner mere rett. Siter
Geir Teigo Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Kunne vært værre... Men det er jo egentlig ikke så stas. Var ment som en liten fleip i forhold til Timmy, men reellt nok. Kondolanser blir litt drøyt. Jeg har ikke gått i myra enda. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synest den fleipen i grunnen var litt usmakelig... Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Herlig friskt pust fra Geir i sommervarmen, en ekte Bjørnson's Gladgutt. Ett ypperlig middel mot denne skrekkelige alvorlikerismen. :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Lykke til, har alltid sagt at gift er ikke noe man gjør, det er noe man tar. Ps.. Legger til en velkjent sang i denne sammenheng.. Fuull i daag, Fuull i moorra, Slik har livet blitt for meg, fylla slukker alle sorger, Jeg skal aaaldri gifte meg.... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 ???? Du er moderator, ikke jeg.. :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Regner med at det er 50-50 fordelt i skilsmisse oppgjøret så sant dere to ikke har noe spesielle særavtaler her? Ellers lykke til med skilsmissen med håp om at dere begge blir lykkelige skilt til døden skiller dere ad selv om Timmy fant seg en kommende kone Geir. Men sånn er livet vettu "Shi happens"..... Siter
Geir Teigo Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Joda, alt under kontroll. Clean cut, no blood spilled. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 No offence Geir, men haha! Her har vi gladgutten vett, alt er positivt inntil at det motsatte er bevist. Det er godt det finnes fler av oss Geir...! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Sikkert både vondt og en lettelse dette. Håper dog det ikke er noen unger med i bildet, da blir fort det hele mer komplisert, vondt og vanskelig syns jeg.. Men uansett lykke til videre på ferden som "fri" mann nå Geir! Og siden du ikke er fullstendig alvorshalvor omkring dette, drister jeg meg til å spørre om ikke The Motion platform Project hadde i alle fall bittebittebittelittegrann med dette å gjøre? :grin: Siter
Geir Teigo Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Hehe... Motionplatformen ble jo terminert for såpass lenge siden at jeg ikke kan se noen klar sammenheng her Kan si at nå når jeg har kjøpt ny leilighet var "Hvor skal cockpiten stå" det essensielle spørsmålet når leiligheter ble vurdert. Før i tiden var det "Hvor kan jeg sette TV og stereoen?". Times change... Ordnet meg en bra leilighet med rom til både meg, guttungen OG eget cockpitrom, så friheten har sin oppside også. Var oppe å så på motionprosjektet for litt siden, og det står der innbydende og fint og bare venter på at jeg skal ta tak igjen. Ikke umulig at jeg ser på det utover vinteren, men nå blir det nok selve cockpiten som er i sentrum. Her er det bare å kline til... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.