Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har til tider store problemer med å få diskusjons sidene på fs.no til å loade. Har kun problemer når mesteparten av den lille båndbredden jeg har (56k modem) går med til downloading. Da får jeg bare feilmeldinger konstant med 'Transmission Stopped', og så prøvder den igjen, og igjen, og igjen "[sur]"

Hva er det som skjer? Andre siter loades fint inn, selv om det går rimelig treigt, men fs.no nekter totalt. For meg virker det som at det kan være adserver det er problemer mot, og at siden ikke downloades før adserver har hentet ferdig, samt at adserver krever en viss hastighet for å kunne fungere.

Kan jo ikke sitte å sku av/på downloading for hvert tema jeg skal lese "[sur]" Finnes det noen løsning? Bruker forøvrig Opera5 ennå, men trodde ikke det skulle bety noe.

Skrevet

Skal spørre psykologen min "[stort

Vel, har sjekket flere plasser, og jeg har visst samme problemet med enkelte siter som kjører reklame fra visse plasser. Og når jeg downloader enten direkte i Opera, eller via Getright

Tenkte Dag kanskje kunne sjekke 'loggen', om mulig, for å finne ut om problemet dukker opp der. Hmm, nå husker jeg ikke hvilken IP jeg hadde, men mener den starter med 193.217 (vil vel alltid være samme fra samme ISP?)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...