Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Det er tydelig at mange nyter finværet utendørs i disse dager, men for oss som foretrekker det kjølige rom framfor solsteiken blir det noen turer rundt om i Europa. Iløpet av uken har jeg rukket å besøke Kreta to ganger, samt to turer til Mallorca. Her er ett bilde tatt på vei til Mallorca i kveld idet vi hadde kommet oss ut at ett svært turbulent uvær over Nord-Tyskland. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Sant nok Ivar ..Og varmen brer seg nordover! :cool: + 24 i Bodø i dag,så etter en svettende dag i ei byggetomt kjøler jeg meg ned med noen "kalde" og en flight fra sagaøya til Gardermoen :grin: Fint og stemningsfylt bile Ivar..Men HVA Airbuss? Kunne ikke dy meg... :grin: :grin: Her er ett skikkelig fly "passing Faroe Islands" :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Noen må fly de små litt på vatsim også =P Ble noen T&G runder på meg på Vigra i kveld også, i Cessna 206 og 20 knops vind :grin: Så her er et stemningsbilde fra Finalen på 27 før Full stop landing. ¨ Ha en fortsatt flott kveld! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Premium Medlem Skrevet 4. juli 2009 Fine stemninger, og behagelig nedkjøling i sommervarmen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.