Skrevet 3. juli 2009 15 år og kansje ikke så rart når en kikker litt på denne "Du kødder ikke med meg" skya som lå rett over Tryvannstårnet i kveld. Nå har jeg prøvd legge ut bildet via både html code,IMG code ,directlink og fandens oldemor så om noen andre vet trylleordet for å få lagt ut bildet på forhånd takk. Skya er spekatkulær på våre breddegrader hvertfall slik jeg ser det
Skrevet 3. juli 2009 15 år Forfatter Takker Tord. Du skjønte dilemaet mitt og stilte opp for en stakkar Alexander, jovsit ser det bra ut, er på slike kvelder jeg setter meg gogst til rett under røyketaket på verandaen med en kald pils og nyter det spektakulære været Javist var det ei heftig sky. Og spesilt her hos oss vil jeg påstå. Det finnes kansje noen med bedre meterologisk kunskap enn meg som kan si litt om det bildet jeg tok der?
Skrevet 3. juli 2009 15 år Jeg bare fjernet ?t=1246644372 som lå i slutten på adressen til bildet ditt. Men hadde ikke tid til å skrive det fordi jeg satt og gjorde det på mobiltelefonen min.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.