Skrevet 2. juli 2009 15 år Wohoo... Jumbo Hostel Suit på Söndag - US Airways flight 753 via PHL till MIA på Måndag. Någon som har bra tips på saker att göra där?
Skrevet 2. juli 2009 15 år Ehm... Det finnes jo Disney world i Orlando da, det kan vel være verdt en tur Endret pga. tidligere forslag ikke passer til bryllupsreise...
Skrevet 2. juli 2009 15 år Forfatter Hehehhe jooooodå... det blir nog bra Om någon har tips på bra hotell i Miami, skriv här eller länka till någon källa så kollar jag när vi kommer hem från bröllopet. Det vi skulle vilja ha, något av det eller allt är: - Nära stranden - Havsutsikt - Spa/Relax Sen måste vi ju såklart hyra en cab när vi är där, så tips om det är ju också fint.
Skrevet 3. juli 2009 15 år Kennedy Space Center, bare for og se liksom Fort Lauderdale, et annet fint sted litt nord for Miami. Freestyle Music Park, noe ala tusenfryd, bare med fokus på gammel rock og metal. Kjenner en som har vært der, sa det var kult Fresstylemusicpark.com Det er jo lov og ligge å dra seg i solapå de lange hvite strendene også, er ikke noe maraton dere har reist på kommer ikke på noe annet i farta.
Skrevet 3. juli 2009 15 år Måske i er heldig og se rumfærgen opsendelse fra kennedy spacecenter den 11 juli
Skrevet 6. juli 2009 15 år Aha, vet ikke om dere har valgt hotell ennå men en ting må jeg få si: IKKE TA INN PÅ Hotell Best Western Oceanside Inn, var der i år 2000, det var den værste ferien jeg tror det er mulig og oppleve! hotellet var utrolig urenslig og vi måtte bytte rom TRE ganger p.g.a lopper i teppet på gulvet.. og MYE mer som jeg ikke gidder fortelle om nå ( :grin: ) men uansett ikke brenn deg på det! lykke til i Miami
Skrevet 6. juli 2009 15 år Regner med at Geir ikke blir med på turen Timmy da du prioriterer den nye kona di. Men dere får ha en flott tur til Miami. Håper dere får et hyggelig opphold
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.