Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Wohoo... Jumbo Hostel Suit på Söndag - US Airways flight 753 via PHL till MIA på Måndag.

Någon som har bra tips på saker att göra där? :)

Skrevet
  • Forfatter

Hehehhe :) jooooodå... det blir nog bra ;)

Om någon har tips på bra hotell i Miami, skriv här eller länka till någon källa så kollar jag när vi kommer hem från bröllopet. Det vi skulle vilja ha, något av det eller allt är:

- Nära stranden

- Havsutsikt

- Spa/Relax

Sen måste vi ju såklart hyra en cab när vi är där, så tips om det är ju också fint.

Skrevet

Kennedy Space Center, bare for og se liksom :)

Fort Lauderdale, et annet fint sted litt nord for Miami.

Freestyle Music Park, noe ala tusenfryd, bare med fokus på gammel rock og metal. Kjenner en som har vært der, sa det var kult :)

Fresstylemusicpark.com

Det er jo lov og ligge å dra seg i solapå de lange hvite strendene også, er ikke noe maraton dere har reist på ;) kommer ikke på noe annet i farta.

Skrevet

Aha, vet ikke om dere har valgt hotell ennå men en ting må jeg få si: IKKE TA INN PÅ Hotell Best Western Oceanside Inn, var der i år 2000, det var den værste ferien jeg tror det er mulig og oppleve! hotellet var utrolig urenslig og vi måtte bytte rom TRE ganger p.g.a lopper i teppet på gulvet.. og MYE mer som jeg ikke gidder fortelle om nå ( :grin: ) men uansett ikke brenn deg på det! lykke til i Miami

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …