Vidar Martinsen Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Da jeg har mest erfaring med FS98 har jeg ett spørsmål angående FS2002. Jeg har nettopp gått til anskaffelse av ny pc og FS2002. I FS98 er helikoptrene utrolig vanskelig å fly, dette mener jeg er fordi Microsoft ikke har fått inn de riktige 'parametrene', hvis man kan kalle det , for helikopter slik som de har for fly. Hvordan er fly egenskapene i FS2002? Noen som har noen erfaring? (Selvfølgelig er det det ) Siter
Roar Eli Sandøy Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Flyegenskapene til helikopter i fs2002 er helt ok for min del (jeg klarte å fly de i fs98 og da.. så jeg lærte det the hard way). I fs2002 kan du stille på ralism settings, jeg finner at de blir gøy å fly, og noenlunde vanskelig og responsiv om jeg ticker den slideren ned en 4-6 klikk (80% elns). For god kontroll med helikopter fordrer det at du har et stikkeoppsett som gir deg god kontroll med sideror/yaw og throttle, men da kan det bli veldig gøy å fly helikopter i fs2002. Lykke til, det er veldig gøy å slappe av med noen rotorturer av og til Siter
Jan Gulliksen Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Det kan jeg slutte meg til (de avslappende rotorturene!). Jeg hadde også problemer med å fly helikopter i fs98, men greier det mye bedre i fs2002. Delvis kanskje fordi jeg har fått litt trening etter hvert, men det virker faktisk som om helikoptrene i fs2002 er enklere å håndtere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.