Skrevet 1. juli 2009 15 år får ikke registrert meg, står bare at jeg må skrive in LAst Name men gjør jo det jo :cry: TAKK FOR HJELPEN FANT UT AV PROBLEMET OG DET VISTE SEG OG VÆRE AT MAN IKKE KAN REGISTRERE SEG MED FØLGENDE BOKSTAVER: Æ, Ø, Å, SÅ VET DERE DET
Skrevet 1. juli 2009 15 år http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=61458&Number=488883#Post488883 PW#667. Fligthsim.no#2 Passord: hangar Starting A/C: 2x MD-87 Startår: 1999
Skrevet 1. juli 2009 15 år Forfatter noen som har mange sånne tokens som kan sende meg 20 stk? har tenkt og bli med i flightsim sin world :confused: Min iD: 27421
Skrevet 1. juli 2009 15 år Forfatter hvordan ser jeg hvor mange slots jeg har igjen når jrg leier gate?
Skrevet 1. juli 2009 15 år Forfatter kan noen gi noen tips om hvordan jeg kommer raskere i gang har ikke engang rå til og lease fly... trenger hjelp anngående hvordan jeg skal tjene opp penger... Tusen takk viss noen kunne ta seg tid til dette
Skrevet 1. juli 2009 15 år Bruk heller Airline Mogul-emnet som ligger i snackbaren, i steden for å diskutere dette her Så slipper vi dobbelt opp med det samme.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.