Tom Setsaas Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Dette er et lavbudsjett-prosjekt, for å slippe å måtte kjøpe ny Yoke. Har CH Yoke for gameport fra før i meget bra stand, men må nå gå over til USB. Jeg ønsker å kjøpe CH Yoke USB, ser etter en Yoke som gjerne er i sjaber/slarkete forfatning utvendig, er nemlig kun ute etter USB-elektronikken innvendig. Tenker å gjøre om min CH Yoke med gameport til USB da jeg nå blir uten gameport på PC'n. Så er det noen som skulle ha en i dårlig ytre forfatning men med fungerende elektronikk + USB-ledningen så er det mulighet til å gjøre seg noen kroner fremfor å kaste den. Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Inte direkt vad du frågar efter, men kan inte en sånn här vara en lösning? Siter
Tom Setsaas Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Skrevet 3. juli 2009 Har sett etter slike adapter, den du linket til kan ikke bestilles fra Norge dessverre.. Har også lest at adapterne kanskje ikke fungerer 100% på alt av joysticks. Men rett meg om jeg tar feil? Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor ikke kjøpe USB joystick interface? Eks slik en: http://www.leobodnar.com/products/BU0836/ Jeg har par stykker, av den hjemme. Fungerer utmerket da jeg testet den. Siter
Tom Setsaas Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Da ble det til slutt at jeg fant og bestilte et USB-adapter i Norge, hos PS.no Får tro det gjør susen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.