Arild Oldervoll Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 God kveld alle sammen! Lurte på hvordan man regner om fra KG-LBS (jeg har til og med glømt ut hva lbs var for noe)? Jeg er sikker på at jeg husket dette her en gang, men nå har jeg altså glemt det Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Hei Arild! IBS = Pounds. 1KG = 2.2IBS Er 99.9% sikker på at IBS er det samme som Pounds. Kan noen bekrefte dette? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. april 2002 Forfatter Skrevet 5. april 2002 Takker, og ja, eg ok trodde lbs var pounds Siter
Tomas Foosnæs Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 IBS er det samme som pounds ja... 1IBS = 0.4536 kg! Tomas Siter
Eirik Sørensen Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Forkortelsen for pounds er lbs, ikke ibs. Lbs er for øvrig flertallsformen slik at pound=lb. Forkortelsen lb kommer opprinnelig fra det latinske ordet Libra som opprinnelig var en romersk måleenhet så vidt litt mindre enn vektenheten pound. Så nå vet du det óg Hilsen Eirik Siter
Kenneth Bergli Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 for lett omregning gå på denne siden: http://digitaldutch.com/unitconverter/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.