Skrevet 29. juni 2009 15 år Hei folkens! Jeg skal en tur til Stavanger 5.juli, dette faller på en søndag. Selvfølgelig er jo i hovedsak Viking-LSK jeg reiser dit for men lell. Noen som har tips til hva man kan slå ihjel formiddag og tidlige ettermiddagstimer på i Stvg? Må vel nevnes jeg har med stesønnen på 9år også. Så har lurt litt på Kongeparken eller World Cup Beach Volley om det forts spilles den helgen. Men har dere noen andre tips dere som er litt bedre kjent i byen? Får vel nevne jeg ikke disponerer bil i byen så best om dere kommer med tips som er sentrumsnært eller gode muligheter for transport!
Skrevet 30. juni 2009 15 år Dere kan gå på f.eks oljemuseet, eller flymuseet her ute på Sola. Det er lassevis med restauranter, så der skal dere ikke mangle noe.
Skrevet 30. juni 2009 15 år Anders; Vi er glade i å argumentere, er vi? Hvis du har bil, er jo alltids kongeparken aktuell, men er faktisk 40 min fra sentrum ca. Ellers er det alltid mye å gjøre i byn, flere museer hvis det er aktuellt hvis ikke er det mye rart å se rundt omkring i sentrum! /Mathias EDIT: Så plutelig datoen igjen. 5. Juli er siste dag i Volleyballen, vet ikke hvor mange billetter det er igjen til hovedarenaen, men er alltid mye som skjer på de tre andre match courtene.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.