Fredrik Wold Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Hei alle! Er det noen som veit om det skal være et FLYSTEVNE snart? På østlandet eller noe sånt..?.. Jeg har ikke vært på et skikkelig flystevne på lenge, og nå vil jeg snart!! Finnes det kanskje noen sider som man kan lese om det er noen flystevner?.. Hilsen Fredrik Wold Siter
Gjest Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 26. Mai, Kjeller er 90 år. 13. April åpen dag Torp Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 ...og JFS kliner vel til med flydag igjen på Jarlsberg iløpet av høsten antar jeg... Siter
Gunnar Flak Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Du finner NAK's oversikt her: http://www.nak.no/motor/html/terminliste02.html Siter
Jan Gulliksen Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Du kan jo starte oppvarmingen med Åpen dag på Torp neste lørdag, 13. april. Det er vel ikke akkurat et tradisjonelt flystevne, men det blir flyutstilling der! Sjekk forøvrig hjemmesida til Torp, www.torp.no. Der ligger det en peker til Åpen dag. Nytt tillegg: Åja, det var visst noen som hadde nevnt den åpne dagen! [ 05-04-2002, 11:37: Endret av: Jan Gulliksen ] Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Vet ingenting om Østlandet, men det skal arrangeres et «mini-flystevne» på Sola 18. mai 2002. Mer info skal visst komme senere. Michelle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.