Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Bodø er det ikke noe problem med å finne seg en OK hybel. Men som Bjørn sier, OM du ikke finner noe før du kommer opp dit, så finner du garantert noe i løpet av noen veldig få dager. Det var to stykker som ikke hadde fått i fjord, og de bodde to dager hos den ene læreren, begge fant seg hybel etter det.

I tillegg til at det er alt for mange som desverre slutter på de linjene man finner på skolen, slik at man kan finne en masse andre hybler/leiligheter i løpet av vinteren.

Lærerene er også til veldig stor hjelp om man f. eks ikke klarer finne noe selv(noe man må være ganske giddasløs for å ikke klare selv).

Og hvis det kniper om, får man alltids være hos en i klassen uansett.

Og til sist, flyfag miljøet i Bodø er KANON! Gled dere alle som har kommet inn!

Skrevet

Hvis jeg skulle tatt omvalg, er det ikke tvil om hva jeg hadde valgt.. Har enda den 5 årige "skoleretten", men syter litt med et år med kun elektro og ikke de andre fagene. Blir i praksis som å "droppe innom" skolen et par ganger til dagen. Sukk, skulle ønske lærerne på ungdomskolen kunne informert litt bedre om hva de forskjellige linjene gikk ut på gitt :)

Skrevet

Er vel jeg som ikke har fulgt med ordentlig, men kan noen fortelle meg hva flyfag gâr ut pâ? Hvis det inkluderer pilotyrket sâ vet jeg iallefall hva jeg söker pâ nâr slutten av 10.klasse naermer seg(starter i 9nde nâ).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...