Åge Storli Berg Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Heisann! Ikke for å ødelegge ferien til noen med skoleprat, men det kunne kanskje vært interessant å høre hvem som har gjort det samme som meg, søkt førsteåret flyfag i Bodø? Vet iallefall at Agnar Dahl her fra forumet har gjort det, men det er sikkert noen fler ? Siter
Espen Sæther Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 har søkt flyfag jeg åå men ikke i Bodø, tok stavanger jeg.. en enkel grunn, liker ikke bodø^^ Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Hva gjør man ved flyfaget i Bodø? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har søkt flyfag ved Bodø, lillehammer, og stavanger! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Eivind: Man gjør vel akkurat samme som på de andre flyfag-linjene i landet Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 http://www.bodo.vgs.no/ncms.aspx?id=8f380754-ae9a-43a7-81ca-706168eb0bbe&menuid=4564 - Eivind ? :grin: Siter
Kai Dreyer Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Haha, du klarte ikke dy deg Åge så du laget en post ja? Det er et par stykker fra Akershus som har søkt første året, i tillegg til at jeg vet av flere. Lykke til til dere som skulle være så heldig å komme inn i Bodø, kanon-bra lærere ! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Tja, artig å se hvem jeg kanskje treffer til høsten da! Har hørt mye bra om Bodø, så satte det på førsteønsket. Sikkert en veldig bra plass å flytte til når man flytter hjemmefra første gang. Siter
Kai Dreyer Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Hehe, Bodø har mye bra. Super bra student by, kommunen spytter inn en masse penger for at studenter skal få billigere tilbud enn normalt. I tillegg til at det er veldig mye fly aktivitet, både sivilt og ikke minst militær! Skolen er ganske bra, nyoppussete lokaler med gode lærere som hele tiden sørger for at du utvikler deg både faglig og sosialt. Så til dere som ikke valgte Bodø som første valg, deres tap! Vær ops på j***** mye arbeid! Siter
Henrik Bergman Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 ANGRER!!! lurer nå hvorfor jeg ikke satte Bodø opp.. men tok Skedsmo da.. måtte jo bli Flyfag når det var snakk om utdanning :grin: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Flyfag i Bodø har de 2 siste årene brukt et beløp som strekker seg mot et 7-siffret beløp på nytt utstyr. For å nevne noe har det kommet boroskop til en verdi av 150.000kr, helt nytt MFD til avionikkavdelingen til den nette sum av 80.000$, komposittverkstedet har blitt påkåstet en helt ny heat-bounder med "state of the art" kontrollsystem som blandt annet innebærer Linux operativsystem. Strukturverkstedet har også blitt gjort bedre, og det har blitt bevilget penger til en rekke andre ting som skal være på plass før neste skoleår. Nordland Fylkeskommune, har virkelig sett at det er behov for flere, gode flymekanikere i Norge. Personlig tror jeg at Bodø er det stedet der fasilitetene er klart ledende, og mulighetene til å gjøre det bra er best. Siter
Øystein Solaas Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Heldig du, eg sliter derimot med eit lite problem. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128285 Forstår ikkje korleis eg kan vere ukvalifsert? MÅ vere ein feil; bra snitt - plettfri vandel - ingen stryk ozv.. Aaangrer på at eg ikkje søkte fleire plasser... Siter
Bjørn Petersson Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Grattis, dere har kommet inn på den beste skolen å gå flyfag på... Det er liksom noe med det å ha forfatteren av alle fagbøkene i klasserommet i undervisningen. Vi har jo flere lærere som har skrevet lærebøker i lærerstabben. For å ikke snakke om Ronald Vanderloock, en kjemperessurs både for skolen, elevene og ikke minst EASA. Den beste læreren jeg noen gang har hatt, og mest sannsynlig kommer til å ha! Siter
Henrik Bergman Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 tørr jeg og spørre om snittet til de som kom inn i bodø?? Siter
Henrik Bergman Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 NAAI!!!! hadde jeg søkt.. hadde jeg enten vært inne eller ganske nærme på ventelista... har 4.4 :cry: Siter
Kenneth Rønning Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 har 3,8 i snitt kom ikke inn er nr 38 på venteliste i bodø som nermeste. :cry: , noen som vet om det er mange søkere i bardufoss? Siter
Bjørn Petersson Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Kan du fortelle meg hvorfor fu vil til Bardu? Bardu er for folk som er glad i natur, og lite annet. No offence til dere som bor der. Dessuten er det skolen med det dårligste ryktet. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 tenkte bare at det er der det sikker er ferest søkere, så at jeg hadde kommet inn der om jeg hadde søkt da vettu Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Jeg søkte: 1. Bodø 2. Lillestrøm 3. Stavanger Hadde jeg skulle hatt med Bardufoss ville det blitt sisteønsket. Hadde du også gjort det samme hadde du mest sannsynlig kommet inn på bardufoss dersom du ikke hadde fått noen av de over, så det er ikke noe vits i å IKKE prøve det Siter
Kai Dreyer Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 For å si det slik, læreren min fortalte at i fjord (08-09) kullet så var det en som kom inn med 2,1 eller noe. Så folk trenger ikke frykte for å ikke komme inn i Bodø. Spessielt siden de skal ta inn 45 stykker i år, i stedet for 36 som er vanlig. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Åge, overaskende at du ville ha Bardu som 4 :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 Satte ikke opp noe 4ønske..... Men ja, hadde jeg skulle satt opp bardu hadde det nok ikke blitt på de tre første plassene... Siter
Kenneth Rønning Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Nå trenger jeg en plass og bo må ha hjelp???? Hadde satt pris på det nå, finner ikke noe noen stder og har ringt skolen men de kunne ikke hjelpe. takk for all hjelp. Mvh Kenneth H. Rønning Siter
per berge Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Har du kommet inn på flyfag Kenneth? Så flott da. Gratulere og lykke til med studiene. Siter
Bjørn Petersson Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Nå trenger jeg en plass og bo må ha hjelp???? Hadde satt pris på det nå, finner ikke noe noen stder og har ringt skolen men de kunne ikke hjelpe. Kom deg opp hit først og fremst, bo på hotell den første natten om du har råd. Det er 10 ganger lettere å finne et sted å bo når du først er her... Jeg reiste opp uten noe sted å bo annet enn midlertidig (4 dager). På den tiden klarer du å finne deg et sted å bo. I værste fall kan du sove på sofaen til en i klassen eller evt. en lærer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.