Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Skal ha APP trening igjen på ENVA førstkommende tirsdag kveld. Etter å ha booket inn på Vroute for første gang som ny bruker håper jeg at jeg klarer å dra 2-3fly ekstra av den grunn ihvertfall så får dere se om dere trenger noe skygge fra godværet selv og kommer innom trøndelag og Værnes en tur. Setter pris på det jeg kan få av trafikk så klart! Sees på tirsdag i bart-city Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Nok en dag som ENVA er dekket. Håper ikke folk er lei midt-Norges hovedstad enda.. Men kanskje greit om piloter kommer med ønsker om bemannede flyplasser så man evnt kan flytte treningene litt bort fra ENVA snart Siter
Tommy Hansen Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Må si jeg begynner å bli litt lei av at ALLTID treningene er på Værnes ja! Jeg ønsker meg mer variasjon. Bodø, Tromsø står øverst på ønskelista. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Forslag til dobbel trening (eller trippel?); ENBO_TWR/APP, ENBD(_N)_CTR og ENTC_TWR/APP... Posisjoner på listen som ikke kan fylles av treningsøkter taes opp av ATC som allerede innehar nødvendig rating... Om det da annonseres på forhånd skal vi nok klare å trekke nødvendig trafikk for en trening eller 2 :grin: Men men, i dag blir det på Værnes. Om noen skulle ønske å fly nordover derfra dekker jeg det mer enn gjerne! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Bumper denne for å friste noen til evnt å komme en inbound til ENVA om dere vil fly noe lengre enn innlands Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Takk for all trafikk var vel ca 14 fly i bevegelse over Tr.heim i kveld! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.