Petter Kverneng Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Nyheten kommer kun kort tid før Michael Jackson etter planen skulle holdt rundt femti avskjedskonserter i Londons O2 Arena. Konsertserien, med navnet «This Is It», var planlagt fra 13. juli til mars 2010. TV2 Da har det altså skjedd. Har ikke noe personlig forhold til Michael Jackson, men det er sikkert mange her som har det. Uansett en tragisk nyhet. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Kan ikke se at dette er bekreftet fra noe hold - ingen amerikanske medier, bortsett fra et kjendisnettsted, melder om dette. Men uansett, trasig om det er sant. Jackson har mange slagere som jeg har vokst opp med. Jeg kom meg gjennom mang en lang biltur om sommerne med mine foreldre med Michael Jackson på WalkMan'en Siter
Fredrik Wold Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Ja, en konge er død. Det har vært mye rart som har foregått rundt ham og hans væremåte, men en ting er meget sikkert, og det er at han har laget så utrolig mye inspirerende, flott og utrolig musikk opp gjennom årene. Utrolig tragisk, og ingen alder å dø i. Nå skal det vel spekuleres i alle kanter hva som har skjedd. Personlig kunne jeg ikke brydd meg om årsaken, og igjen.. Kongen av pop er gått vekk, utrolig trist. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Usikkert, men det ser ikke bra ut: http://www.kjendis.no/2009/06/25/kjendis/musikk/sykdom/6906755/ Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Ja, tror man skal avvente litt her. Siste meldinger går ut på at MJ er i koma. Tragisk og tenker litt på det Werner skrev på slutten ovenfor her. Siter
Petter Kverneng Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 BBC live Oppdatering: bekreftet død. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Los Angeles Times rapporterer at Michael Jackson er erklært død av legene på sykehuset. http://www.latimes.com/ EDIT: Direkte link Et musikkgeni er borte. Hvil i fred, MJ. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 En legende er død. Det er trist. Han skulle gjerne ha fullført alle konsertene, men nå er det engang sånn at det ikke alltid går folkets vei. R.I.P Michael Jackson Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Jeg var lenge i tvil ettersom ingen rapporterte at han var offisielt død, men det ser ut som om det er over for pop-kongen Men CNN skriver fortsatt at han er i koma (?) Siter
Werner Rafteseth Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 BBC Live bekreftet nå det samme. Politikilder skal ha informert om dette. Siter
Pål Næss Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Men CNN skriver fortsatt at han er i koma CNN ønsker nok å fremstå som såpass seriøse at de ikke slår fast noe som helst før det foreligger en offisiell uttalelse fra sykehuset. Tilfeldig forbipasserende sykesøstre og politifolk kan være veldig dårlige kilder, og dårlig biznizz for seriøse media... "Multiple reports: Michael Jackson dies at 50" er ikke en bekreftelse, btw Siter
Johan Clausen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Ellers om CNN også skriver: CNN has not confirmed his death. Jackson, 50, had been in a coma at the hospital, sources told CNN. Siter
Audun Braastad Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Men nå har CNN bekreftet på tv-sendingen. Siter
Tom Knudsen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Seriøst?????? Det er jo helt sykt, riktig nok var han bare 50år og så helt jævelig ut men what da f... Siter
Tommy Hansen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Trist å sitte å se på dette. Han var Kongen,og en stor del av oppveksten til millioner av mennesker,en entertainer som aldri vil bli glemt. Han var nesten 80-tallet alene. Hvem har vel ikke et eller annet minne på lur når vi hører en av hans mange hit? Har selv sett han in concert ved flere anledninger, og hadde planer om å se han i en av O2 konsertene som var planlagt. Så takk for alt du gav og Hvil i Fred Michael Jackson. Siter
Joakim Hagen Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 wow.. Wow. Michael virkelig død. Hadde jeg ikke trudd! Ser på Facebook at folk skriver M J er død og R.I.P MJ. Så skjønner jeg ikke hvem de mener med MJ men skjønner det er en som er kjent siden mange av vennene mine skriver. Så ser jeg på vg og der står det! WOW! Siter
Tom Knudsen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Sjekket nå nyhetene og det stemmer ja (wow) En stor stjerne har dødd, håper verden nå minner hans evne til å skape musikk og dele den med verden slik vi vet. En legende innen musikk som nå vil få sitt verk overført til historien og med det ønsker jeg å takke for alt han ga som musiker til verden. Tross alt vokst opp i takt med musikken og har mange minner fra alt i fra tidlig 80 tallet til nå.. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 En stor pophelt har forlatt oss, ja Jeg har danset mange ganger til Thriller og Bad og mange andre gode låter på midten av 90-tallet. Virker lenge siden for meg, men det var vel kanskje enda 80-tallet som var hans virkelig storhetstid. Husker jeg hadde både Thriller kasetten og mange andre _kasetter_ med han Vel,vel sånn er nå en gang livet. God tur på din siste flight, Jackson, minnene lever videre Siter
Håkon Aarøen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Da har det altså skjedd. Har ikke noe personlig forhold til Michael Jackson, men det er sikkert mange her som har det.Uansett en tragisk nyhet. Helt klart, og det skal jo også legges til at Jackson/Quincy Jones har vært en betydelig inspirasjonskilde for svært mye av den øvrige popmusikken på 80- og 90-tallet. Så indirekte vil jeg faktisk påstå at de aller fleste har et personlig, musikalsk forhold til Michael Jackson. Sørgelig sak. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Ja, dette var både en overraskende og trist nyhet å få på morgenkvisten i dag. Har alltid hatt sansen for Michael Jackson, så dette var trist. Siter
simon seim Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 filler`n, hadde tenkt å dra til O-2 arena og ta meg en liten titt! jaja søkte rundt på youtube for å få litt erstatning for det så her er You Rock My World (nesten) full music video: [video:youtube]UqdEbNL_o-k&feature=related Siter
Christian Paulsen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Agnor Bertheussen Virker lenge siden for meg, men det var vel kanskje enda 80-tallet som var hans virkelig storhetstid. Husker jeg hadde både Thriller kasetten og mange andre _kasetter_ med han Ja, jeg har vel egentlig aldri vært noen hardbarket Jackson fan, men jeg var å så han på Valle Hovin i 92, og det gjorde stort inntrykk. Sceneshowet hans var noe ganske utenom det vanlige, og husker det var mye snakk om ting som strømforbruk, og antall trailere med utstyr, som lå milevis over hva som var vanlig da. Han avsluttet vel forresten såvidt jeg husker med å fly ut av scenen, og med beskjed over høyttalere om at "Jackson has left the building!", en frase hentet fra den opprinnelige kongen, eller dvs kongen av rock, Elvis Presley. Jackson var vel kongen av pop. Uansett, trist nyhet, om enn kanskje ikke så veldig overraskende, mannen har ikke sett direkte frisk ut de siste 10 årene... Siter
Joakim Hagen Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Beklager for å si det! Men flirte nesten av han brune på http://www.vgtv.no/?id=23012 da han fikk vite at Michael var død. Siter
Petter Kverneng Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Skrevet 26. juni 2009 Ja, han blir diskutert på mange forum han Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.