Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann!

Legger ut en liten video Kim lastet opp fra forrige uke da vi var i Drammen og prøvde Kenneth Lies 737 NG simulator. God stemnning og mye morro.

Lar bildene tale for seg selv : )

Lengre og litt bedre redigert video blir opplastet senere når jeg får tid

Skrevet

Pent gutter! Dere får si i fra neste gang, hopper gjerne inn i det übertrange klappsetet til venstre for sjefen selv! ;)

Hvor gammelt er forøvrig opptaket av ATC? :)

Skrevet
  • Forfatter

Tror det er noen år gammelt. ATC opptaket ble lagt på ettertid da vi ikke fløy på VATSIM for å få litt mer stemning i kåken. Jeg regner med at mr Lie har noen planer på gang ang tuning av real radio via radio stack.. : ) Man vet aldri med den karen der. Vet at det finnes programmer som tuner en skikkelig stasjonær scanner via program så da er det bare å få den til å interferere med kanskje radio 2 i cockpiten slik at man kan tune ENGM_ATIS for å få siste værrapport : )

Sjefen selv var litt til og fra og filmet litt sist gang : ) Nå ble det bare klapp på han denne gangen desverre. Ble ikke noe left eller right seat på han : )

Skrevet

Imponerende! Nesten som å se (og høre!) en cockpitfilm fra virkeligheten det der. Ser bare utrolig flott og moro ut den simmen til Kenneth der til å være "hjemmesnekra". Gleder meg til fortsettelsen Agnor. :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …