Vidar Martinsen Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Hei. Nå har jeg flyttet litt rundt omkring på meg det siste året. Nå har jeg kjøpt meg ny pc og FS2002. Sist jeg fløy online var med SATCO og FS98. Noen som kan oppdatere meg litt om hva som er 'standarden' nå når det gjelder flyging online? Ellers anbefale nedlastinger til FS2002. Takker for svar Siter
Christer Elde Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Jeg har aldri fløyet online, men jeg vet at det programmet du skal bruke kan lastes ned fra Multiplayer-siden til Flightsim.no (www.flightsim.no/mp ,tror jeg) "GAMECLIENT!" Siter
Arne Øverland Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Tror han mener flyging med SB (squawkbox). Det du trenger er SB, Roger Wilco hvis du skal bruke voice, fsuipc 2.83 eller 2.84 (har vært litt problemer hos enkelte med 2.84). Ett program som ServInfo kan være greit for å sjekke hvor det sitter ATC eller det er andre piloter. Les på VACC norge sin sider. Der står alt. http://www.vaccn.org/ Siter
Einar Halvorsen Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Du trenger: FCUIPC ver. 2.842 den finner du HER Sender deg ver 2.83 på mail i tilfelle du får feil med 2.84. Squawkbox for fs2002 den finner du HER Roger Wilco om du vil bruke voice og den finner du HER Nyttig er også Servinfo som du finner HER Les også alt som står HER IP til aktuelle servere finner du HER Og så MÅ du ha pilotID hos VATSIM som du får ved å registrere deg HER Da skulle det meste være med. Da er det bare å vente på PID'n din og "go on flyin" Siter
Vidar Martinsen Skrevet 4. april 2002 Forfatter Skrevet 4. april 2002 Takker så mye for svar. Dette skal vel gå seg til. Kjempemessig. Takk igjen. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Det finnes et eget forum på Flightsim.no dedikert til online flyvning. Forumet heter Pro Controller/SquawkBox. Se litt nedover i listen over tilgjengelige fora. Hilsen Eirik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.