Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg reiste nordover fra ENBO til ENVD med flybytte i ENTC. Det ble SAS til ENTC, før jeg gikk over i LN-WID som skulle ta oss med til ENVD. Fra før visste jeg at copilot på turen var Jörgen Toll, og hadde sendt mail til ham ang. muligheter for klappsetetur. Det gikk da selvfølgelig i orden! ;) Så jeg plasserte meg i cockpit etter hvert, og fikk en bemerkelsesverdig tur! :D Jeg fikk tatt bilder fra turen men orker ikke å legge de ut her. De ligger på Photobucketkontoen min, som dere kan finne her. Ellers har jeg fått en film fra landinga som dere ser her:

[video:youtube]b5P_fX5xBcI

Som dere sikkert ser av videoen, var Jörgen PF opp til ENVD. Det ble en litt hard landing, men kapteinen beroliga meg med at den var helt etter boka. :grin:

Jeg storkoste meg! De var to meget hyggelige folk, og praten satt løst hele veien! Man forstod raskt at de trivdes med det de gjorde! :) Håper det gjentar seg ved en senere anledning. :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...