Skrevet 22. juni 2009 15 år Hei. Lurte på om det er noen fra Moss som spiller tennis her på et amatør nivå?
Skrevet 23. juni 2009 15 år Tennis er en sport som det satses sørgelig lite på i Norge, synes jeg (i hvert fall her oppe i nord)! Det nærmeste jeg kommer en tennisbane, er å se Wimbledon på NRK...
Skrevet 23. juni 2009 15 år sørgelig nokk må jeg si meg ening med Marius her. vet at her i lofoten(svolvær) så finnes det tennisbaner. men hvor ofte di er brukt nå for tiden er vell et sørgelig kapitel for seg selv. Marius: hvor bor du i nord? og spiller du mye tennis?
Skrevet 23. juni 2009 15 år Her i Ås kan jeg melde om et ganske bra tennismiljø, som jeg tidligere var med i Det går selvfølgelig litt opp og ned, men det er sjeldent jeg ser tennisbanene her stå helt tomme.
Skrevet 23. juni 2009 15 år Andreas: jeg bor helt oppe i Honningsvåg, som ligger 3,5 mil fra Nordkapp, så her er det dårlig med tennisbaner Skulle gjerne begynt med tennis, men foreløpig er tennis i Wii Sports det nærmeste jeg kommer, hehe.
Skrevet 23. juni 2009 15 år Forfatter Ja, desverre er tennis nedprioritert. Men etter å ha spillt litt på aveldig amatør-nivå så synes jeg det er morsom sport. Du får brukt meste parten av musklene (for de som liker å trene..). Tennis miljø i Moss er ganske stor, men ganske lukket etter mine observasjoner. Skulle hatt et forum eller noe sånnt, sånn at man kunne finne seg en som kan være med og spille litt...
Skrevet 29. juni 2009 15 år Marius: ok, hadde håpet at du skulle bo i nærhete av lofoten så man kunne tatt en match en dag:P så må vell si meg ening med Wii Sports der ja:D
Skrevet 30. juni 2009 15 år Forfatter Ja hehe, siste 5 årene har jeg vært med på å utvikle 8 forskjellige portaler, og programert 1000 vis av SQL og PHP kodelinjer.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.