Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er bra ja, lett blant de beste norske filmene (det skal vel kanskje ikke så mye til men), og også godt på høyde med andre splatterfilmer. Bare husk å ta det for det det er, en splatterfilm, og ikke forvent at det skal være f.eks en horrorfilm, eller en film med dypt plot.

Skrevet

"ting er så overdrevet at det blir morsomt."

Lige netop det indtryk jeg også har fået ved at se traileren :)

Jeg er dog i tvivl om den overhovedet bliver vist (eller ER blevet vist) i de danske biografer...

Skrevet

Filmen var spennende helt frem til man fikk se zombiene, etter det ble filmen bare latterlig...

Det er en god film, godt laget men en feil synes jeg det gjorde og det var å ha en spenningskurve, tror enten de burde hatt splatter og gore med skikkelig humor fra begynnelse til slutt eller en svært skremmende helhet.

Skrevet

Synes faktisk at dette var en bra film, man må ta det for det det er, men musikken,skuspillerne, monologene, filmingen, ikke minst humoren var veldig bra.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...