K J Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 http://www.apple.com/trailers/independent/deadsnow/ Læste først lige om filmen i dag, og har nu set traileren. Den ser på mange måder usandsynligt dårlig ud, men samtidig også ret så underholdende :grin: En rigtig B-film. Har den haft premiere i Norge? I såfald, er den bra? :crazy: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Filmen hadde premiere her i Norge den 9. januar i år om jeg ikke husker feil. Jeg synes den er veldig bra, ting er så overdrevet at det blir morsomt. EDIT: Død snø på Wikipedia Siter
A L Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Ja, dette er en artig film :grin: Lo godt noen ganger! Verdt å se! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Den er bra ja, lett blant de beste norske filmene (det skal vel kanskje ikke så mye til men), og også godt på høyde med andre splatterfilmer. Bare husk å ta det for det det er, en splatterfilm, og ikke forvent at det skal være f.eks en horrorfilm, eller en film med dypt plot. Siter
K J Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Skrevet 22. juni 2009 "ting er så overdrevet at det blir morsomt." Lige netop det indtryk jeg også har fået ved at se traileren Jeg er dog i tvivl om den overhovedet bliver vist (eller ER blevet vist) i de danske biografer... Siter
Joakim Hagen Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Den beste scenen må jo være da de har funnet frem motorsag osv. Så kommer musikken til Åge Aleksandersen (Det er min dag i dag) Da får jeg latterkrampe :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Det er den artigste filmen jeg har sett i år. Satt og tørket tårer under kinoforestillingen, så artig var den. Den er et must å se. Siter
Tom Knudsen Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Filmen var spennende helt frem til man fikk se zombiene, etter det ble filmen bare latterlig... Det er en god film, godt laget men en feil synes jeg det gjorde og det var å ha en spenningskurve, tror enten de burde hatt splatter og gore med skikkelig humor fra begynnelse til slutt eller en svært skremmende helhet. Siter
K L Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Synes faktisk at dette var en bra film, man må ta det for det det er, men musikken,skuspillerne, monologene, filmingen, ikke minst humoren var veldig bra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.