June 22, 200916 yr Oljeindustrien vil ha et andre SARhelikopter plasssert på Kvernberget. Fra før av er det stasjonert ett på Heidrun, men nå ønsker de altså ett til !! Les mer i TK; http://www.tk.no/nyheter/article4414517.ece
June 22, 200916 yr Det er jo forståelig, tross alt en times flytur til Heidrun som forøvrig ligger mer på linje med Sandnessjøen i Nordland en Kristiansund i Møre og Romsdal. Med tanke da på at Kristiansund har en del skipstrafikk fra Vestbase samt fiskebåter ut fra Kristiansund og Molde og Ålesund så er ikke det dumt. Synes det var en strålende idé
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.