Gjest Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Sammenlign denne: http://home.online.no/~s-sandve/midtown2/ med denne http://www.flightsim.no/ Siter
Vegard Nilsen Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Det var ikke helt ulikt nei... hmmmmm... hvor kan han ha hentet inspirasjon fra tro? Hilsen Vegard Siter
SH Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 greit nokk at den midtown madness siten var stgyggere enn FlightSim.no, men var jo ikke vanskligt å se at webmaster har kopiert mye av source koden FligtSim.no Dette er dårlig web-policy! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Jeg trodde det var noe som het copyright jeg, men kan hende jeg ser feil når jeg ser på bunnen av siden Siter
Dag Johansen Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Det er alltid noen som er frekke nok til å gjøre slikt. Jeg har nå skrevet til han og bedt om en forklaring på hvorfor han har gjort dette og hva han har tenkt å gjøre med dette. Siter
Dag Johansen Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Og nå eksisterer ikke de sidene lenger.... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Nja, det finnes i vertfall likheter, men er ikke så ekstremt lik. Man kan begynne å fundere på hvor grensen skal gå iht. likt/ulikt Siter
Dag Johansen Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Grensen går der hvor siden ser nokså lik ut. Med det mener jeg at den i stor grad har samme utforming - som siden som forsvant der fargene bare var byttet litt om. På toppen av alt lå alle mine kommentarer i kildekoden på siden... Denne andre siden regner jeg ikke som lik. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Ja, den første siden var ufattelig lik, og der er det bare bra at siden ble lagt ned, det forrige innlegget fra meg var altså siktet til den andre siden som var oppe her, så det ser ut så vi er veldig enige i dag:D [ 03-04-2002, 16:43: Endret av: Arild Oldervoll ] Siter
Alf Trygve Åsen Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Ja...Det finnes ikke verre enn plagiat. Man føler virkelig at noen surfer på toppen av eget arbeide Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.