June 19, 200916 yr Takk til deg som filmet dette! Velg HD kvalitet! Vanlig her... [video:youtube]fGUvyjEVBjs HD
June 19, 200916 yr Kan det vere Lennart Rimestad (Leorim) på scanair forumet? Mener å ha sett denne filmen der inne for en stund siden. Uansett, flott film av verdens nydeligste fly!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.