Patrick Møller Johansen Skrevet 31. mars 2002 Skrevet 31. mars 2002 Hei! Jeg skal fly med Crossair fra Landvetter til Alicante via Basel i Sveits. Noen som har erfaringer? Er dette en fin tur. Og hva slags frekvenser blir brukt på denne turen. Tenker på å ta med scanneren min Mvh Patrick Webmaster, ofkl.org [ 31-03-2002, 23:06: Endret av: Patrick Møller Johansen ] Siter
Jarle Vidtun Skrevet 31. mars 2002 Skrevet 31. mars 2002 landvetter ja.. langt fra Oslo det.. 4 hours.. Hakke vært med på GOT -Alicante men.. var med på GOT-Las Palma for en uke siden! Landvetter er en fin liten flyplass.. veldig enkel. Scanneren ja.. er ikke det en radio mottager? Det er jo ikke lov og ha på flyet... hehe Men, God Tur! Jarle Siter
Flemming Skogen Skrevet 1. april 2002 Skrevet 1. april 2002 Husk at Crossair egentlig ikke finnes lenger, derimot gjør Swiss det, resultatet av Swissair + Crossair. Siter
Mathias Ganss Skrevet 1. april 2002 Skrevet 1. april 2002 Heisann Patrick! Crossair ja. Flydd flere ganger med dem , dog Oslo-Zürich. Synes det er et flott flyselskap. Er du heldig får du også BAe146'en deres. Den er morsom vettu;). Sveitserne er hyggelige så spør om du får sitte på klapp! Schönen Flug! Auf Wiederlauge! (swiss-style:)) MVH Mathias Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 2. april 2002 Forfatter Skrevet 2. april 2002 Hei! Takk for alle svar! Jeg synes det var litt dumt ja at det skulle være fra Landvetter, men det går vel helt greit. Basel er vel kanskje en stor flyplass? Mathias: Hva betyr "Auf Wiederlauge"? Mvh Patrick Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: landvetter ja.. langt fra Oslo det.. 4 hours.. Fly fra gardermoen (viderøe) så tar det vel under 1 time ? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Hei, Det kan hende ja.. Så sparer du mye penger og reise fra GOT! Jg var der for 2 uker siden.. sparte ca. 4000-5000kr på og reise fra GOT enn fra OSL.. JAV Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 3. april 2002 Forfatter Skrevet 3. april 2002 Det er helt korrekt Patrick Siter
Mathias Ganss Skrevet 4. april 2002 Skrevet 4. april 2002 Hehe. Auf Wiederlauge er det de sier i Sveits. Heter selvfølgelig Auf Wiedersehen på tysk da. Basel er ingen stooor flyplass, men Crossair har hovedsetet sitt der. Flyplassen i Basel er egentlig fransk og heter Bale-Mulhouse. Den har ICAO-koden LFSB. Skulle kunne skaffe deg en del frekvenser som er i bruk i sør-Tyskland og nord-Sveits om du ønsker... MVH Mathias Tangvall Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 4. april 2002 Forfatter Skrevet 4. april 2002 Hei Mathias. Jeg vil gjerne ha frekvensene. Du kan sende de på mail: patrick@ofkl.org Kunne tenke meg å ta med scanneren, vet du. Hvis det ikke skulle gå an å bruke den på flyet, kan jeg vel bruke den på flyplassen. En ting til: Hvordan sier man "kunne jeg få lov til å sitte på klapp til Basel?", på sveitsisk? Mvh Patrick Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.