June 18, 200916 yr Nå kan du leie deg din egen jumbojet. Det norske selskapet Sundt Air tilbyr nå en Boeing 747 fra sin base på Gardermoen. http://e24.no/naeringsliv/article3129879.ece
June 18, 200916 yr Får håpe de får bra respons så kanskje dette blir ett fast opplegg. Flere 747 er alltids velkommen til OSL
June 19, 200916 yr Bare å tipse DN.no om at det nå er mulig å leie en flyvende oljesjeikmorder på Gardermoen med andre ord..
June 19, 200916 yr Den har aldri vert eid av Saudi Arabian. Kilde: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=47440 Fikk tatt noen brukbare bilder da den ankom OSL idag.
June 19, 200916 yr Ikke eid. Men Leaset ut til Saudi-Arabian. Blir jo samme resultatet på painten uansett.
June 19, 200916 yr Hvor er nedslagsfeltet rent markedsmessig for en slik innvestering? Er det noen hull i "finanskrisa" vi vanlig dødlige ikke har fått med oss? :whistle:
June 19, 200916 yr Glem ikke at nedgangstider ofte er utgangspunktet for store, vellykkede bedrifter...
June 19, 200916 yr My point exactly. Dæven Gunnar, skukke vært en dumming du vet du ,,, sier det stadig vekk til meg en av mine kunder.
June 19, 200916 yr Når Dinamo har kasta av seg Stabek trollet skal du se de innviterer til premierefest for neste Aker Solution reklamesatsingen om bord i denna doningen,,,å¨da kan alle vi som glugga på øya i skoletida angre da
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.