Harald Strand Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Kom over en fin film, sikkert mangen som har sett den før men er verdt å dele: [video:youtube]vGcxN2D1E34 Syns A-4 er mye penere å se på en F-18 Siter
Mathias Næss Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Flott film, så akkurat Beverly Hills Cop på TV så nå er jeg i 80-talls stemmning. Må snart se Top Gun igjen også Siter
Eirik Tyrihjel Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Flott film. Jeg giftet meg med min kone i San Francisco på høsten for fire år siden, og tilfeldighetene ville det slik at det var "Fleet week" i San Francsico den uka, så bryllupsermonien var akkompaniert av brøl fra Blue Angels, F/A 18 flyene. Og ikke minst kunne vi glede oss over formasjonsflygning rett over hodene våre i San Francscio bukta under båtturen etterpå - uforglemmelig, man skulle tro de var bestilt for anledningen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.