Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En skuffende nyhet fra egen hjemmbygd; folk sier opp avisabonementene sine med den begrunnelsen at avisbudet har feil hudfarge... :sick:

http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article267705.ece#debate

... Jeg tør vedde på at det er de samme som nå sier opp sine abonement som ellers skriker høyt om at "alle innvandrere er late trygdesnyltere"... Vel, det er vanskelig å slutte med å være "trygdesnylter" dersom du ikke får lov til å jobbe...

Som en kuriositet, så opplever jeg i dagligvarebransjen at det ofte er nettopp innvandrere som virkerlig vet å "jobbe for føden"!

Skrevet

Jaja, det finnes ulne sure sokker selv blant våre nærmeste Gunnar. Regner med disse to idiotene vil sørge for en god del nye abonementer til Altaposten om ikke for annet enn i sympati. Det er der vi ofte viser oss så fantastiske i vår humanistiske kultur.

Jeg vet att ihvertfall en østlending er i skrivende stund på flyttefot opp dit så da kan de vente han som kunde hvertfall.

PS, den som er på flyttefot er ikke undertegnede,,,ikke enda men skal aldri si aldri. Nord Norge og Finnmark især er vel framtida vår om en skal tolke signalene så langt.

Skrevet

Hva er det egentlig folk har imot folk med annen hudfarge? Det lurer vist Rune Østlyngen også på;

http://www.altaposten.no/meninger/kommentar/article277222.ece

... her handler det som svart/mørkhudede fotballspillere...

Om jeg noen gang gifter meg med den jenta jeg for tiden vurderer å be ut, så er Alta et uaktuelt sted å bo. Hun fortjener nemlig bedre enn å bli hetset for "feil farge"!

Skrevet

Du Gunnar, du tuller ikke med en av jentene mine?????

Har tre barn, ei fra Korea 2 fra Kina.

Og jeg har sagt klart ifra, den første som prøver seg blir skutt, utstoppa og satt opp til skrekk og advarsel på trappa.

Men men, lykke til Gunnar. :)

Skrevet
"When I'm born I'm Black, when I grow up I'm Black, when I'm in the cold I'm Black, when I'm in the sun I'm Black, when I'm sick I'm Black, when I die I'm Black. And you... When you're born you're Pink, when you grow up you're White, when you're in the cold you're Blue, when you're in the sun Red, when you're sick you're Green, when you die you're Purple. And you dare to call ME a coloured....".

Malcom X

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...