Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Det er egentlig litt rart. Fordi LCC-konseptet deres som stammer fra Southwest, forklarer klart og tydelig at det er aller mest lønnsomt å holde seg til en flytype.

Mulighetene for Airbus-samtaler kan være en eventuel Long-haul LCC.

Skrevet

Om du skal forhandle om pris og vilkår for kjøp av en vare setter du deg selv i et temmelig dårlig utgangspunkt om du på forhånd oppgir til kjøperen, at du har bestemt deg for at du skal kjøpe akkurat dette produktet.

Skrevet

Men er Ryanair klar for å skape flere utgifter ved å dele flåten sin i to vidt forskjellige maskiner uansett? Det virker litt usannsynlig at FR velger Airbus etter 200 737-maskiner på bolaget.

Skrevet

Abus sjefen har jo sagt han ikke gidder å prøve å mane fram en handel med Ryanair.. Det krever for store rabatter, og det vil bli ulønnsomt for Airbus. Derfor satser de heller på selskap som allerede bruker Airbus, som EasyJet.

 

Men for long-haul så er det jo absolutt mulig!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …