Skrevet 14. juni 2009 15 år Jeg har en bærbar med Windows Vista Home Premium som bestemte seg i dag for at den ikke vil koble seg til nettverk lenger. Feilmeldingen jeg får er som følger: Tilkoblingsstatus ukjent. En undertjeneste eller en gruppe som den er avhengig av, kunne ikke starte. Om det er noen som har løsning på dette hadde jeg vært veldig takknemlig
Skrevet 14. juni 2009 15 år Hei, jeg foretok noen søk på google for å se om jeg kunne finne noe. Jeg kom over noen linker som viser at denne typen problemer kan komme av at Windows sin 'base filtering service' har stoppet eller har fått en skade. Dette kan føre til at du ikke klarer å kople deg til noe nettverk med Vista. Jeg er overhodet ikke kjent med denne problemstillingen, annet enn at du kan forsøke å starte denne tjenesten manuelt og se hva som skjer. Du finner mange gode tips ved å søke på 'Base Filtering Engine' på Google. Jeg ser nå helt bort fra at du har problemer med det trådløse nettverket og at alt annet fungerer som det skal .. Det er jo mulig at det er en helt annen og logisk forklaring enn overnevnte Men det skader ikke prøve. Mvh Nils
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.