Skrevet 13. juni 2009 15 år http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3120098.ece Aftenposten har fått vite hvorfor Statsministerens kontor ikke kan ha blitt overvåket. Jeg siterer (uthevning av meg); Denne spesielle linjen er kryptert på en slik måte at ingen andre enn nettopp Forsvarsdepartementet og SMK kan dekryptere den, sier statssekretær Espen Barth Eide (Ap) i Forsvarsdepartementet til NTB ... nåvel, så får vi håpe at ikke en lur hacker tar Espen Barth Eide på ordet, og effektivt dekrypterer Statministerens kontor...
Skrevet 13. juni 2009 15 år dette kan vell betraktes som en invitasjon til hackere. man kunne like godt ha gjitt bort nasjonal sikkerhet,
Skrevet 13. juni 2009 15 år Tror ikke det skjer så veldig mye på nettlinjen og datamaskin til statsministeren uansett så Like greit at noe hacker det slik at vi som faktisk betaler skatt får vite hva han driver på med, å slipper å høre løgner fra regjeringen.
Skrevet 13. juni 2009 15 år Ja uffameg! Alt regjeringen gjør er jo helt hemmelig. Gammalt østblokkland sier nå jeg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.