June 12, 200916 yr Eller bare puppeskyer, hva mener dere http://www.dagbladet.no/2009/06/12/nyheter/meteorologisk_institutt/veret/vitenskap/forskning/6683753/
June 12, 200916 yr så den, spektakulært og vakkert hvertfall. får lyst å fly opp og kose med slike skyer :]
June 13, 200916 yr Tror ikke det er en ny type skyer. Tror ikke det blir så mye kos Torje. Regner med det er til dels svært kraftige vinder som forårsaker disse skyformasjonene.
June 13, 200916 yr Kanskje det er noe av de samme skyformasjonenen som jeg tok bilde av over Tynset i juni 2007? Bare i mindre omfang.
June 13, 200916 yr Første jeg tenkte når jeg så det bildet var en versjon av Cumulunimbus mammatus-skyen, de er ikke så veldig vanlig men dukker opp fra tid til annen, vanligvis bak en kraftig thunderstorm.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.