Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 http://www.storm.no/nyheter/2770726 Var det bare meg eller var det helt sykt at man ikke fikk vite hvordan det gikk med gutten, her var det liksom meteoritten som var mest spennende. Sky News sier følgende som er enda merkligere The white-hot meteorite bounced off the schoolboy's hand and hit the ground so hard it left a foot-long crater in the tarmac - as well as a three-inch scar on his hand. En fot langt crater i bakken og bare 3 inch arr på handen hans.. Med fart på 50000km/t så ville nok den helt sikkert gått gjennom hånden slik jeg tror Merkelig Siter
Audun Braastad Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Jeg hørte på radioen at den gikk gjennom hånden hans. Det må ha vært en rar opplevelse for gutten :crazy: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Herres, heller hånd enn hode i allefall :crazy: Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Jeg hørte på radioen at den gikk gjennom hånden hans Det kan jo forklare mye, sabla heldig i så fall Siter
TOS Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Kva er den statistiske sjansen for dette? :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hehe, på radioen sa de at det var like stor sjanse for at dette skulle skje som at Norge kommer til fotball-VM. Det var visst en marginal forskjell, siden dette hadde skjedd 2 ganger, og Norge har vært i VM 3 ganger :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.