Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 26. mars 2002 Skrevet 26. mars 2002 Hei folkens, og god påske! Vi har camping-vogn på Skei-kampen i Gausdal, ovenfor Lillehammer. Der kom det et helikopter og landet. Det kom i helga og dro i dag, den 27/3.2002 Reg. nummeret var: LN-OBT Jeg søkte på reg. nummeret på airpics.com, men fant ingen bilder. Er det noen som har noen bilder av dette helikopteret? Siter
oddhspjoetvold Skrevet 27. mars 2002 Skrevet 27. mars 2002 Har hytte på skeikampen og gå over til Screenshot-forumet for å se bilder tatt fra LN-ORK. Det er en AS-350 Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Skrevet 27. mars 2002 Kuult! Hvor på skeikampen har du hytte? De bildene som du la ut på screenshot forumet, var det fra i fjor? Fordi jeg var med i et helikopter på skei-kampen i fjor. Det kostet meg 250 kr for 6 minutter..... Siter
oddhspjoetvold Skrevet 27. mars 2002 Skrevet 27. mars 2002 Hytta ligger omtrent ved Skei seter, rett ved bakken og har i år mistet elektrisiteten. Den kan dessverre ikke repareres før til sommeren, derfor ingen fjellpåske på oss. Ja de bildene du så var knalldyre MvH Odd [ 27-03-2002, 09:23: Endret av: oddhspjoetvold ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.