Skrevet 12. juni 2009 15 år Premium Medlem Dette er ikke forumet for foto!..... Det var da noen serdeles realistiske shots du hadde fått :cool:
Skrevet 12. juni 2009 15 år Sikker på at du ikke har lagt bildene inn på feil forum? :whistle: Kjempestilig!
Skrevet 12. juni 2009 15 år Steike! Jeg må innrømme at jeg først trodde dette var en feilpost, de to første bildene ble jo usedvanlig bra!
Skrevet 12. juni 2009 15 år Herlige bilder! Helt enig med dere andre, de to første bildene ser jo helt real life ut :crazy: Flott bilder Kristian.
Skrevet 13. juni 2009 15 år Premium Medlem Pent, seilflyvning er under-representert i forumet. Herlige bilder og bra med noe nytt her i gården.
Skrevet 14. juni 2009 15 år De to første er helt utrolige! Jeg trodde og de var ekte fotografier Fortsett å post slike bilder!
Skrevet 14. juni 2009 15 år Vakkert, vakkert Kristian! Hvilket værprogram/skyer bruker du for å få dette så realistisk?
Skrevet 14. juni 2009 15 år Syykt bra, hadde det ikke vært for at jeg kom til side2 og leste at du brukte REX, hadde jeg nok trodd at dette var ekte, iallefall det første, det er jo helt syyykt. Nå har jeg noe å se fram til når REX kommer ut for fs9 ganske snart.
Skrevet 14. juni 2009 15 år Forfatter Ja, men på grund af muligheden for større texture-opløsning i FSX vil FS9-versionen nok ikke blive helt så "real", men jeg er sikker på at teamet bag REX nok skal komme op med noget der alligevel vil imponere de fleste.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.