Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange spekulasjoner, "lekkasjer" som ebbet ut i intet og utgivelser av andre spill i Battlefield-serien, er det nå endelig klart. EA har nå bekreftet at Battlefield 3 er på vei. Desverre må vi vente til en gang etter Mars 2010 før den kommer i salg. Lite annen informasjon er å finne, men den er på vei og utviklingen skal gå bra :) Det er ikke kjent til hvilken plattform Battlefield 3 kommer, men jeg vil mildt sagt bli overrasket om den ikke kommer til PC :)

Les mer her.

Skrevet

OG ARMA2 er ute i Tyskland, med en English patch så er den fullgod!

Beste mest realistiske og den sykeste grafikken jeg har sett, se på youtybe for ingame video.

Skrevet

Jeg er veldig skeptisk til ArmA 2, siden det ser ut som ArmA 2 har akkurat de samme ubrukelige kontrollene som ArmA og Operation Flashpoint hadde. Nei, da venter jeg heller på Operation Flashpoint 2, som både ser langt penere ut, og ser ut til å ha normale kontroller.

Skrevet

EA har nå sluppet informasjon som KAN hjelpe til med å anta når Battlefield 3 vil bli sluppet. EA har nemlig kunngjort at de som kjøper spesialutgaven (Limited Edition) av Medal of Honor vil få tilgang til BETA utgaven av Battlefield 3. Denne BETA utgaven vil bli utgitt en eller annen gang innen en 12 måneders periode etter Medal of Honor sin utgivelse den 12. Oktober i år.

Det spekuleres i om BETA vil bli tilgjengelig fra neste sommer, mens release vil skje neste høst. Det eneste konkrete er dog at man kan vente BETAen innen 12 måneder etter Medal of Honor sin release. Så da er tydeligvis oppfordringen klar: vil du ha tilgang til Battlefield 3 så tidlig som mulig, så kjøper man Medal of Honor Limited Edition. Jeg tenker nok det vil skyte fart i salget :D

Les mer her og her.

Skrevet

Alle som har BFBC2 får betaen i Steam. Du verden.. Det var en tur tilbake til 90-tallet følte jeg. :) Ikke særlig spillbart. Grafikk og kontroll var skammelig dårlig.

Man kan snakke i evigheter om at "det er jo bare beta ennå, vent til spillet er ferdig". Men hvorfor vil man gi ut en offentlig beta som ikke virker særlig gjennomført, og dermed gi en hel spillverden avsmak på spillet innen det kommer ut?

Skrevet

Mathias, husk at det er DICE som står bak både Battlefield-serien og multiplayer-delen i det nye Medal of Honor ;)

Har ikke prøvd MOH betaen selv, men har ikke så veldig store forventninger til det, klarer ikke å se at det skal kunne bli bedre online enn BFBC2.

Skrevet

Ser lett bare på dette her at BF serien er legendarisk.

Jeg har lenge vært en BF1942 spiller, etter det BF2. Så kom det ett hull. Jeg ville ikke ha den der dritt BFen (2142 eller hva fan). Deretter heroes. Nå spiller jeg BFBC2, og skal oppgradere til BF1943 og BFBC2: Vietnam også. MOH var det beste story WWII, men kan ikke helt se for meg de i nymotens scenario.

What the heck. Må jo ha det fordetom :grin:

Skrevet

Spillet blir skreddersydd til PC' date=' akkurat som BF2.

[/quote']

Spillet skal visstnok utgis både på PC, Xbox360 og PS3. Hvor skreddersydd dette blir til PC, vil jeg avvente å se. Battlefield- serien fikk jo sin populæritet gjennom PCen, og jeg vil derfor forvente at PC-utgaven blir en prioritet på dette spillet. Jeg vil ha Stooore maps med 128 spillere på en server, slik det såkalte lekkede dokumentet for en god stund tilbake antydet. Håper ikke PC-spillere får noe mindre enn det, bare fordi at konsoller ikke takler dette :)

Skrevet

Enig med deg Raymond. Gir blanke om det utgis til konsoller, bare det blir skreddersydd til PC blir jeg glad! Latterlig at man ikke kan ta en roll med helikopter i BC2 :)

Jeg vil ha Stooore maps med 128 spillere på en server

En stor våt drøm... her snakker vi kompani :grin:

Skrevet

Ego.. :whistle:

Neida. Latterlig ang. roll. Ja..

Stoooore servere må jo være noe av det beste. Men nytter ikke å presse 128 personer inn, hvis banene er på samme størrelse som CoD banene er. Det må også være stoooooooore baner!

Håper også det blir flere BF veteran våpen der, enn det er i BC2. Håper også at de IKKE slipper flere av de der snarveinoobpakkene som de selger

Skrevet

Da er det bekreftet at Battlefield 3 ikke blir konsollifisert!

"It's too early to talk BF3 specifics. But it's never too early for me to acknowledge that PC players have a fear that BF3 will be "consolized." PC gaming is alive and well, BFBC2 has proven that and no one at DICE or EA can argue with the numbers. Battlefield 3 needs an extra bit of special attention on the PC. I intend to give it that attention, tradition and our community demand it"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...