Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Som en liten diversjon fra eksamenslesning legger jeg ut på langtur i FS. Nylig fløy jeg blandt annet fra Heathrow til Boston og tilbake igjen, og leste til eksamen underveis. Er i grunnen greit å ha en liten avsporing til slikt... På Heathrow var det "09-vær", så her er jeg på vei til bane 09R. Etter avgang var det en høyresving ut og opp i det blå. En siste titt på Irland før jeg stikker til havs... 36000 fot opp i lufta vel og merke... Etter mange timer med bare hav er Canada et velkomment syn I Boston var det bane 15R i bruk for annkomst... Fin vær betyr at det er enkelt å få sett seg litt rundt under innflyvningen, og passasjerene på høyre side får se Boston. Parkert på gate E7A Nattemørket falt på før returen ble påbegynt. Månen melder sin ankomst fra under horisonten idet pushback-bilen takker for seg. Klar for avgang, og månen begynner å vise ansikt... Og dermed legger jeg Boston bak meg og stikker tilbake til London Jeg tar månen på ryggen under deler av turen... Soloppgang over Atlanteren Det blir lyst og fint før jeg igjen kommer meg til de britiske øyer... På ILS til bane 09L på Heathrow merker jeg meg at jeg atter en gang lander i regn... Jaja... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Og der var den turen over... Siter
Paulo Fernandes Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Fin dokumentert bildeserie Gunnar Bra variasjon av vinkler. Men jeg savner litt bilder fra cockpit. Siter
simon seim Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 det var utrolig fine bilder! hva var "Time Airborne"? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.