Skrevet 9. juni 2009 15 år De triple-X nakne jentene som skal opptre live i kulturkirken Jakob i Oslo?
Skrevet 9. juni 2009 15 år Even' date=' hva skal du der? :grin:[/quote']Ser ut til at det arrangeres XXX Live Nude Girls..... ; P
Skrevet 9. juni 2009 15 år Bare sjekke at alle nakenbildene av jentene som henger på kirkeveggene fortsatt stemmer sånn nogenlunde med virkeligheten, ikke sant?? :whistle:
Skrevet 10. juni 2009 15 år Nei, jeg kjøpte alle for så å selge dem til småkåte folk som er villige til å betale overpris :grin:
Skrevet 10. juni 2009 15 år Ja noe må jo kirka finne på for å få litt "kjøtt" på benkeradene sine Desuten vil jeg påstå "exotic dance" er kultur mer enn det meste jeg da. Var vært på mange "kulturarangement" ikke minst på mine turer i statene :eek:
Skrevet 10. juni 2009 15 år Jepp... Dans uansett art og kles stil, blir vel ansett som kulturelt Per. :grin: Og da gjerne også kulturstøtte av staten :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.