Skrevet 8. juni 2009 15 år Hva er egentlig vitsen med å poste en nyhet flere ganger? Hvis du ser en "breaking news" og du vil poste om det, så er det mulig å slette den etterpå. På den måten unngår man flere som irriterte og at forumet fylles opp av 20 av den samme posten. Dette gjelder alle, og jeg tar evt. selvkritikk for dette
Skrevet 8. juni 2009 15 år Hvor stort problem er egentlig dette? Jeg mener, siden du fant det bryet verdt å lage en egen post om det...
Skrevet 8. juni 2009 15 år Skjønner ikke helt problemet med det jeg heller. De som har sett nyheten før sier ikke så mye, de som ikke har sett den - ser den. Det er ikke sikkert trådstarter har lest nyheten her inne, og ønsker å dele den. Synes det er flott at folk tar seg bryet i å skrive ut ting her, skulle de søkt forumet rundt etter lignende emner hadde alt stoppet opp her inne
Skrevet 8. juni 2009 15 år Forfatter Joda, ser den. Men har sett eksempler, ikke nødvendigvis her, på at det er blitt postet så langt som 7 poster om det samme. På samme dagen. Hvis det gjelder å f. eks ta opp en gammel tråd, så er det flott. Bare se på Airline Mogul tråden. Det finnes en fra før av, men den nye brukes for det om. Pga det er den gjeldene og nyeste.. Og hva er egentlig vitsen med flere tråder der du går inn og finner den samme linken, og at det står det samme?
Skrevet 8. juni 2009 15 år Skjønner ikke helt problemet med det jeg heller. De som har sett nyheten før sier ikke så mye, de som ikke har sett den - ser den. Tror det går mer på at man lager to tråder så godt som samtidig om samme nyhet =)
Skrevet 8. juni 2009 15 år Ser både det ene og det andre her. Er enig med Even om at det skaper en viss irritasjon med å trykke på en link to ganger i forskjellige tråder. Men samtidig er det også det med at man aldri kan informere for mye heller. F.eks. en nyhets sak er ferskvare som Air France ulykken, derfor bør et søk på forumet raskt finne ut om det allerede finnes en slik ferskvare på hylla til forumet. Værre blir det med eldre saker som har med tips og råd til Flight Simulator å gjøre. Blir litt mer krevende og søke opp eld gamle tips og råd, derfor er det heller ikke for mitt vedkommende et irritasjons moment å klikke på to identiske linker når det gjelder råd og tips. Håper dere forstår hvor jeg vil hen med dette innlegget.
Skrevet 9. juni 2009 15 år Forfatter Pål, det er klart at det er jo noe med den siste. Men hvis posten som allerede eksisterer er en måned, eller kansje bare en uke, så forsvinner den jo lett. Det jeg prøver å si er hvis det SAMTIDIG er flere poster oppe, så skaper det lettere forvirring
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.