Skrevet 7. juni 2009 15 år Heisann :grin: Jeg har søkt vg2 flyfag til neste skoleår, i bodø. Men jeg lurer på hvor det det er det avholdes, er det i sentrum, eller er det litt utenom? Jeg har søkt litt på hjemmesiden til bodø vgs, men finner ikke noe :confused: Jeg takker på forhånd for svar :grin:
Skrevet 7. juni 2009 15 år Flyplassen ligger tett opp mot sentrum, ditto skolen, det er ikke store distansene mellom ting der
Skrevet 7. juni 2009 15 år Mener det var noe slikt at du har tog, fly og båt innen en veldig kort avstand fra sentrum
Skrevet 8. juni 2009 15 år Flyfag har sine lokaler på flymuseet, men hvorvidt deler av undervisningen skjer andre steder vet jeg ikke.
Skrevet 8. juni 2009 15 år Så vidt jeg husker er det 10 minutter å gå uansett hvor du skal i Bodø Skal forøvrig tilbringe resten av verneplikten i Bodø, reiser opp 22. juni
Skrevet 9. juni 2009 15 år har søkt flyfag jeg også! :grin: noen som tørr og gå ut med snittet sitt (om dere har fått det da ) :whistle:
Skrevet 9. juni 2009 15 år Det var da voldsomt så mange på forumet her som har søkt inn til Flyfag i Bodø! Kai Dreyer går der allerede, og så kan det hende at 4stk fra forumet flytter til Bodø i løpet av sommeren/høsten... Nå går jeg ikke flyfag selv, men dersom jeg husker rett så holdes deler av undervisningen på flymuseet i Bodø, og deler av undervisningen i Torvgata/Amtmann Hegges vei. Ellers så er det nok ikke helt riktig at det tar 10min å gå hvor som helst i byen... Desverre er ikke kollektiv tilbudet så godt at det gjør noe heller, så vil anbefale hybel så nært sentrum som mulig ja. Bodø er en ganske liten og forblåst by, JA... Men Sentrum er ikke hele Bodø
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.