Julian Barratt-Due Skrevet 23. mars 2002 Skrevet 23. mars 2002 God morgen fellow pilots!! Hvordan kan jeg reloade Vatsim delen nederst på forsiden på fs.no?? Akkurat nå står det 10 ATC på lista og mange piloter, men det stemmer ikke!! Noen som kan gi meg et klokt svar?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. mars 2002 Skrevet 23. mars 2002 dette svarte jeg på i en annen post i går også, but here it goes. VATSIM info består av to programmer; et som henter infoen i fra VATSIM-serveren, og et program som legger denne infoen ut på siden. Men problemet er at det første av disse programmene (det som henter infoen) av og til henger seg. Da må den som driver det, Dag eller hvem det no er, restarte programmet for at det skal bli fikset i gjenn. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Skrevet 23. mars 2002 Oki takk for svar Arild Siter
Dag Johansen Skrevet 23. mars 2002 Skrevet 23. mars 2002 Og om du ser på "Mer Info siden" vil du øverst på siden se hvor gamle data som ligger inne. Jeg har nå forsøkt å restarte dette uten at det gjorde saken noe bedre, men jeg skal se litt nærmere på det senere i dag. Dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.