Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Det heftet ikke lenge å rette opp, nei... Hvorvidt det er noen vits i å opprette en egen tråd for det? Tja, det var i alle fall ikke uten grunn at jeg la den i Snackbaren...

Feil kan selvsagt hende den beste, og noen skrivefeil er festligere enn andre. Når 555 hestekrefter plutselig krymper til 55 hestekrefter (selv om det bare er på papiret) kan jeg ikke hjelpe for at jeg trekker på smilebåndet... ;)

Skrevet

Hei

Hmm, min første bil en Nissan Cherry hadde hele 65 hester, og klarte 140 km hvis det var i en slakk nedoverbakke med sol i ryggen og klart vær;P..

Håper dette var en skrivefeil... Men morsomt er det jo da:P

Oddvar

Skrevet
  • Forfatter

Det var nok en skrivefeil, ja. Jeg har i grunnen mine tvil om at BMW ville ønsket å selge en M7 med bare 55 hestekrefter...

Denne skrivefeilen;

157241assign2typo.jpg

... er det jeg som står for, og den stammer fra en av oppgavene jeg skrev på Universitetet dette semesteret...

Nåja, det kunne sikker gått værre. Jeg kunne glemt bokstaven "o" i "Brunost" i hovedoverskriften til en avis... :crazy:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …