Skrevet 4. juni 2009 15 år Mye tyder på at Porche og BMW har gitt opp kampen om hestekrefter. Se bare på denne billedteksten; BMW M7 får sannsynligvis 55 hestekrefter i toppmodellen. Det flere enn i konkurrenten Porsche Panamera. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=554410 Har du fremdeles lyst på en M7? :grin:
Skrevet 4. juni 2009 15 år Er det virkelig vits i å lage en hel tråd om en liten skrivefeil, som forøvrig ser ut til å være rett opp?
Skrevet 4. juni 2009 15 år Forfatter Det heftet ikke lenge å rette opp, nei... Hvorvidt det er noen vits i å opprette en egen tråd for det? Tja, det var i alle fall ikke uten grunn at jeg la den i Snackbaren... Feil kan selvsagt hende den beste, og noen skrivefeil er festligere enn andre. Når 555 hestekrefter plutselig krymper til 55 hestekrefter (selv om det bare er på papiret) kan jeg ikke hjelpe for at jeg trekker på smilebåndet...
Skrevet 4. juni 2009 15 år Det var jo en litt morsom skrivefeil da, og det skjer jo ikke for mye i "snackbaren" om dagen..
Skrevet 4. juni 2009 15 år Ikke mye "snacks" nei... Men må innom å kikke for det. Og da gjør det ikke noe med "småting" som Gunnar kommer med
Skrevet 4. juni 2009 15 år Hei Hmm, min første bil en Nissan Cherry hadde hele 65 hester, og klarte 140 km hvis det var i en slakk nedoverbakke med sol i ryggen og klart vær;P.. Håper dette var en skrivefeil... Men morsomt er det jo da:P Oddvar
Skrevet 5. juni 2009 15 år Forfatter Det var nok en skrivefeil, ja. Jeg har i grunnen mine tvil om at BMW ville ønsket å selge en M7 med bare 55 hestekrefter... Denne skrivefeilen; ... er det jeg som står for, og den stammer fra en av oppgavene jeg skrev på Universitetet dette semesteret... Nåja, det kunne sikker gått værre. Jeg kunne glemt bokstaven "o" i "Brunost" i hovedoverskriften til en avis... :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.