Nicklas Winger Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hei, Som enmefeltet sier, så lurer jeg på om det går an å bruke google til og søke etter bildefiler på en webside. Jeg kjenner til navnet på bildefilen, men trenger og finne den igjen, og tenkte kanskje at google kunne brukes til noe slikt Siter
Åge Storli Berg Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 prøv å søk på "NAVN.FILTYPE", kan funke.... Siter
Ole Jespersen Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 filnavn filetype:jpg eller det du skal ha Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Jeg har prøvd meg frem med "navn.filtype" site:xx.yy , men kom dessverre ikke noe sted med det Siter
Ole Jespersen Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 fyll inn alt her http://www.google.no/advanced_search?hl=no og velg en tilfeldig filtype på søksiden skriver du inn ønsket filtype. Dette skal inn igoogle for å få til det du ønsker: "bildenavn" site:www.domene.no filetype:jpg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.