Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Dette er vel TFFJ (Saint Barthelemy). Landet der senest i går (FS2004). Fly Tampa har et meget bra scenery for denne flyplassen. Utrolig at ikke piloten tok en GA. Stripa er 650m lang, men siden det er en bratt skråning like før landingsstripa, så har man bare i praksis halve stripa. Har selv ikke havnet i havet ennå, men det har vært nære på noen ganger.

Egil Johnsen

Skrevet

Spessielt å sette ned hjulene når man bare har 1/3 av rullebanen igjen og bare håpe at det stopper.

Han gjør sikkert ikke det der en gang til, viss han får en sjangse til da :/

Skrevet

Jeg har all mulig forståelse for at piloter, og spesielt GA piloter, roter, surrer, glemmer hjul, og tabber seg ut, men noe sånn som det der er det litt vanskelig å finne noen slags god unskyldning eller fornuftig forklaring på syns jeg.

Godt det gikk bra, og om ikke annet har det en viss underholdningsverdi skal jeg innrømme. :)

Skrevet

Hvordan kan dette egentlig skje?

Mener han har sikkert fløyet mange ganger før (noe jeg ikke vet helt sikkert) men uansett, han har fløyet mange ganger før også setter han flyet ned når det er så lite igjenn av banen??

Hvordan er det mulig og gjøre det? :o

Skrevet
  • Forfatter

Det jeg synes er litt komisk på dette klippet er at han innser plutselig at detta går gærent sånn rett på slutten og låser hjula ;) De larvene som skår seg utover mot stranda ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …