Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 I dag fløy jeg og en del karer fra forumet en VFR tur som startet fra Kjeller og endte på Rygge. Vi landa på Ski og Rakkestad i mellomtiden, og alt i alt synes jeg det var en fin tur. Sim: Flight Simulator 2004 Fly: Carenado 172N Scenery: Norske flyplasser Environment: FE og FSElemental Bakke: Ground environment. ENJOY! Etter takeoff fra Kjeller flyplass. Flyet er LN-MTX fra Follo Flyklubb. Har akkurat kommet ut over Øyeren og er på vei mot Ski Flyplass Et sted mellom Ski og Rakkestad På downwind Rakkestad Flyplass Snart på vei å lande på Rygge etter tilatelse fra ENOS Parkert på Rygge Også to bonusbilder: PMDG 737-700WL cockpit Ved gate på Oslo Kommenter gjerne! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 30. mai 2009 Skrevet 30. mai 2009 Fine bilder Mads Ser ut som grafikken din er bra nå! Fint at du og flyr på Vatsim. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Skrevet 30. mai 2009 Takk! Ja, FPS'en er også blitt bra, hvertfall når jeg har null autogen og 2D(hvertfall med 737) og i C172 kan jeg fly med TrackIR og VC. Likte best det nederste egentlig Siter
TOS Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Flotte bilete dette her :-) Rett flott stemning og fine vinklar :-) Siter
Petter Tandberg Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Flotte bilder! Men hvorfor fløy dere ut via Øyern da dere skulle til Ski? Da blir vel ut via Lutvann og på "Oslo-siden" mye bedre... Siter
Mads Hjemmen Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Skrevet 31. mai 2009 Takk Jeg holdt meg nedover øyeren før jeg la meg over mot Ski. De andre fløy over land nedover til de fant ski. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Flotte bilder! Men hvorfor fløy dere ut via Øyern da dere skulle til Ski? Da blir vel ut via Lutvann og på "Oslo-siden" mye bedre... Hehe.... du har fått de obligatoriske rapporteringspunktene under huden skjønner jeg Petter Jeg var med på denne turen jeg også, og må innrømme at jeg glemte å rapportere. Men jeg fløy via Flateby ut da Måtte ta igjen de andre, så jeg dro rett mot Rakkestad. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.