Skrevet 28. mai 2009 15 år Noen som vet hvor jeg kan se Eastbound NATs. Jeg finner bare Westbound ut fra England,på Vatsim UK siden. Spør av den enkle grunn,at jeg vil fly ferske tracks på Simmen og Vatsim.
Skrevet 28. mai 2009 15 år Forfatter kommer dette opp til meg... Sikker tilkobling feilet www.notams.jcs.mil bruker et ugyldig sikkerhetssertifikat. Sertifikatet er ikke tiltrodd fordi utstedersertifikatet er ukjent. (Feilkode: sec_error_unknown_issuer)
Skrevet 28. mai 2009 15 år Da må du enten justere sikkerhetsnivået i nettleseren, eller finne en annen link...
Skrevet 28. mai 2009 15 år Tja.. Prøv her Men, det er samme linken som er på Vatsim UK. Ligger East der i skrivende stund vaffal. Men,man må huske at til visse tider er øst eller vest(alt etter som) ikke tigjengelig. Edit: Gikk fort i svingene her gitt. Eller mulig at jeg var feig å heiv meg på bremsene under den. :grin:
Skrevet 28. mai 2009 15 år Det heter riktignok at "ting tar tid" (TTT), men ikke alt tar like lang tid... :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.